hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Haberleri



20.05.2015

Financial Times Dikkat Birimini Kullanıyor



Financial Times Dikkat Birimini Kullanıyor

Financial Times, reklamlarda ölçüm ve fiyatlandırma birimi olarak kullandığı görüntülenme süresini (cost-per-hour/CPH) beta sürümünden çıkararak reklam stratejisinin daha büyük bir kısmına yaymaya başlıyor. Daha önce yazdığımız üzere, geçtiğimiz Eylül ayında Financial Times reklam görüntüleme veya tıklama sayısını baz alan kampanyalara alternatif olarak, içeriğin görüntülenme süresini bir birim olarak almaya başlamıştı. Financial Times bu konuda, "dikkat"in daha doğru bir ölçüm ve değerlendirme birimi olduğunu düşünen Chartbeat adlı firmayla çalışıyor.

Deneme süresi boyunca FT.com'dan zaman satın alarak formatı deneyen 10 şirket arasında BP, iShares ve IBM bulunuyor. FT.com, yalnızca 5 saniyeden fazla görüntülenen reklamlar için reklamverenlerden ücret alacak.
 









Bu reklam haberi ile ilgili yapılan yorumlar



Bu reklam haberiyle ilgili yorum bulunmamaktadır.

Bu reklam haberine yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Haberleri ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar reklam haber okurlarının kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr. veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, haber konuları ile ilgisiz, kişilk haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf 'lerle yazmanızı rica ederiz.
iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?