hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yorumları



25.09.2010

Vodafone reklam Yorumu



Son zamanlarda, Vodafone markasının birbirinden farklı içeriklere sahip reklamlarını izlemekteyiz. Marka, özellikle televizyon reklam mecrasını kullanmakta ve seri halinde ki, reklam filmleriyle tüketicilerine seslenmektedir. Vodafone, tüketicilerine yönelik olarak, kendi bünyesinde yaptığı, bütün indirimlerini, kampanyalarını duyuruyor ama hepsini tek bir reklam filmine toplamıyor. Her hizmeti için farklı bir reklam filmiyle tüketicinin karşısına çıkıyor. Marka, hizmet ve kampanyalarını duyurduğu reklam filmlerinde bunları duyururken, rakiplerinin hizmetlerine yönelik mesajlar da vermektedir. Rakiplerinin uygulamalarında ki veya hizmetlerindeki eksiklikleri, kendi hizmetleriyle kıyaslayarak vermekte ve daha uygun fiyatlarla, daha kaliteli hizmet verdiğini anlatırken, reklam filmlerinde eğlenceyi ve mizahı kullanmaktadır.

Markanın kullanmakta olduğu oyuncu, bütün reklam filmlerinde oynamaktadır. Yani bütün uygulamaları hizmetleri ve rakiplerle ilgili mesajları, aynı oyuncunun ağzından veya davranışlarından algılanmasını sağlamaktadır. Günümüzde, firmaların trendi durumuna gelen kırmızı rengini de yoğun olarak kullanmakta olan marka, filmlerinde renge farklı anlamlar yüklemektedir. Markanın kullandığı kırmızı renk, markanın ürünlerini temsil etmektedir. İhtiyaç anında hemen yetişen, doğru uygulamayı ve gidilecek yolu gösteren ürün niteliğinde kullanılmaktadır. Aynı zamanda, kullanım kolaylılığını, kolaylıklardan gelen yaşam enerjisini, işlerin çabuk ve uygun zamanda, belirli bir kaliteyle halledilebildiğini tüketicilere aktarmaktadır.
 





iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?