hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yorumları



28.09.2010

Turkcell'den Bilinç Tazeleme Reklamı



Bugünlerde, televizyonlarda Türkcell markasının yeni bir reklamı gösterilmektedir. 2009'dan bu yana kaç tane reklam filmi yayınladıysa, hepsinin en önemli karelerini birleştirerek, karma bir tanıtımla tüketicilerin karşısına çıkan marka, tüketicilerin onu tercih etmesinden dolayı teşekkür ederek reklamı sonlandırmaktadır. Türkcell markası, bu tip bir reklam tasarımıyla hem geçmiş reklamlarında işlediği ve halen geçerliliğini sürdüren, ürün ve hizmetleriyle ilgili kampanyalarını hatırlatmış oldu hem de sevilen reklamları ve karakterleri tekrar tüketiciye izletmiş oldu.

Marka, tüketiciye, daha önceki reklamlarında yarattığı karakterleri tekrar göstererek, hem ilk izledikleri ilgi ve duygularını tekrar yaşatmış oldu hem de tüketicilerine sunduğu hizmetlerin çeşitlerini ve özelliklerini hatırlattı. Birbirini takip eden, zamanında gösterilmiş Türkcell reklamlarının karelerinin birleştirilerek verilmesi, hem hatırlatma anlamında oldukça başarılı olmakta hem de tüketicilerin keyifle izlemesini sağlamaktadır.
 





iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?