VTT araştırma kuruluşu tarafından, 13 Avrupa ülkesinde 700 tüketici ile yapılan araştırmanın sonucuna göre; tüketicilerin en çok dergi ve gazetelerde yayınlanan reklamlara güvendiği ortaya çıktı.

Dijital medyanın, yazılı medyayı geçtiği söylenen günümüzde; hala yazılı basın reklamlarının en güvenilir mecra olması kafaları karıştırdı. Tüketicilerin internet ve televizyondan çok gazete ve dergi reklamlarına güvendiği, Avrupalılar için yazılı basının hala önemli olduğu ortaya çıktı. Araştırmanın yüzdeleri ise şu şekilde: % 41'lik bir oran televizyon reklamlarına, % 25'lik kısım internet reklamlarına ve %63'lük kısım da gazete ve dergi reklamlarına güveniyor.

Avrupa ülkelerindeki tüketiciler için hala yazılı basının en güvenilir mecra olduğunu; gazete, dergi ve broşürlerde yer alan reklamların tüketicilere daha inandırıcı geldiği, yapılan araştırmanın en önemli sonuçları arasında yer aldı.  

Arşiv

Etiketler