hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yazıları



10.05.2013

Anneler Günü Reklam Sektörünü Canlandırdı



Anneler Günü Reklam Sektörünü Canlandırdı

Anneler Günü'nün yaklaşmasıyla reklam sektöründe bir heycan başaldı. Bu özel gün için en yaratıcı reklam kampanyasını hazırlamaya çalışan markalar, adeta bir yarış içinde. Daha önce Anneler Günü için reklam vermeyen markaların bile, bu yıl televizyon reklamı yaptığını görüyoruz.


Özellikle küçük ev aletlerinin atakta olduğu reklamlar, Bosch ve Arzum tarafından veriliyor. MTM tarafından 13 kanal baz alınarak yapılan araştırmaya göre Bosch 429 reklam adetiyle en çok reklam veren marka oldu. Reklama en fazla yatırım yapan ikinci marka ise “Benim Arzum” sloganını Anneler Günü için yeniden şekillendiren Arzum oldu.


Anneler Günü için hazırlanan reklam kampanyaları sadece televizyon reklamları ile sınırlı kalmadı. Özellikle sosyal medyada Anneler Günü için oldukça dikkat çekici reklam kampanyaları hazırlandı.
 









Bu reklam yazısı ile ilgili yapılan yorumlar



Bu reklam yazısıyla ilgili yorum bulunmamaktadır.

Bu reklam yazısına yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Yazıları ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar reklam yazısının okurlarının kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr. veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, reklam yazısının konuları ile ilgisiz, kişilik haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf'lerle yazmanızı rica ederiz.
iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?