hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yazıları



1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
Her Firma İçin Çarpıcı Reklam Yapılabilir Mi?
Her Firma İçin Çarpıcı Reklam Yapılabilir Mi?27.01.2015
Reklam ajansları, yaratıcı kişileri işe alır, yaratıcı kişilerle çalışırlar. Yaratıcı ve dikkat çekici reklamlar tasarlayabilmek için. Ama firmaların yönetim kurulları genellikle yaratıcı insanlardan oluşmaz. Haliyle, gerçekten farklı, orijinal ve çar...
Reklam Kampanyaları, Markalaşma İçin Yeterli Midir?
Reklam Kampanyaları, Markalaşma İçin Yeterli Midir?27.01.2015
Marka reklamcılığı, doğrudan bir şey satmayı amaçlamak yerine, markayı belirli bir değer ve anlamla eşleştirmeye çalışır. Ama markayı sadece reklam kampanyalarıyla veya sosyal sorumluluk projeleriyle oluşan bir şey olarak düşünürsek, yanılmış oluruz. ...
Google, Neden Dev Bir Billboard Kiraladı?
Google, Neden Dev Bir Billboard Kiraladı?26.01.2015
2014 yılı sonlarında Google, New York Times Meydanı'nda bulunan dünyanın en büyük dijital billboard'unu 4 hafta için 2.5 milyon dolar ödeyerek kiraladı. Billboard'da, Google Haritalar ve Android dahil olmak üzere Google ürünlerinin reklamı yapıldı. Ay...
Mobil Reklamcılıkta Telefon Markası Önemli mi?
Mobil Reklamcılıkta Telefon Markası Önemli mi?24.01.2015
Bir mobil reklamcılık platformunun 46.000 kullanıcı üzerinde yaptığı araştırma, akıllı telefon markalarına göre kullanıcı profilini (kullanılan uygulamaları ve internette gezme alışkanlıklarını) ortaya koyuyor. Araştırma sonuçları, kullanıcı hedefleme...
Mazda, 3 Boyutlu Banner Reklam Tasarladı
Mazda, 3 Boyutlu Banner Reklam Tasarladı24.01.2015
Mazda Norveç, 3 boyutlu reklam teknolojisi kullanarak, hareket ediyormuş gibi görünen banner reklamı tasarladı. Reklam, Mindshare Norveç reklam ajansı tarafından tasarlandı. Reklamda, kullanıcılar internet sitesinde aşağı ve yukarı hareket ederken, ar...
Marka Reklamcılığı ve Doğrudan Tepki Reklamcılığı Nedir?
Marka Reklamcılığı ve Doğrudan Tepki Reklamcılığı Nedir?22.01.2015
Doğrudan tepki reklamcılığı (direct response advertising) ve marka reklamcılığı (brand advertising), bazen birbiriyle çatıştığı bazen de birbirini desteklediği düşünülen iki reklam türü. Doğrudan tepki reklamcılığının temelinde bir teklif vardır ve a...
Dergi Reklamcılığı Mı İşe Yaramıyor Yoksa Dergi Reklamları Mı Kötü?
Dergi Reklamcılığı Mı İşe Yaramıyor Yoksa Dergi Reklamları Mı Kötü?22.01.2015
Günümüzde internet kullanım oranı, gazete veya dergi okuma oranını geçmiş durumda. Bu yüzden internet reklamlarının veya dijital reklamların insanlara daha kolay ulaşabileceği ve insanları daha kolay etkileyebileceği düşünülüyor. Bunda doğruluk payı o...
Reklam Sektörü Huysuz Kedi'den Ne Öğrenebilir?
Reklam Sektörü Huysuz Kedi'den Ne Öğrenebilir?21.01.2015
29 yaşındaki Tabatha Bundeen, ABD'de yaşayan ve hayatını garsonluk yaparak kazanan bir kadın. Daha doğrusu, cüce kedisi kendisini milyoner yapana kadar öyleydi. 2012 Eylül'ünde, Bundeen'in erkek kardeşi cüce kedilerinin bir fotoğrafını çekip Reddit'e ...
Web Sitenizde Kullanmamanız Gereken Reklam Yerleştirme Yöntemleri
Web Sitenizde Kullanmamanız Gereken Reklam Yerleştirme Yöntemleri20.01.2015
Birçok Web sitesi, reklamdan elde ettiği gelirle ayakta durur. Ancak, bütün reklam yerleştirme türleri aynı değere sahip değildir. Web sitenizde ne tür reklamlar olduğu ve bu reklamları nasıl sunduğunuz, sitenizin Google arama sonuçlarında kaçıncı sır...
Pazarlamacılarla Reklam Ajansları Neden Anlaşamıyor?
Pazarlamacılarla Reklam Ajansları Neden Anlaşamıyor?17.01.2015
Pazarlamacılar, reklam ajanslarının verileri, teknolojiyi ve sosyal medyayı daha iyi bilmesini ve kullanmasını istiyor. Ama bunun karşılığı olan ücreti ödemek istemiyor. ABD'li bir pazarlama danışmanlığı firmasının Aralık 2014'te tamamladığı bir araşt...
Sosyal Medya Reklamcılığında Hashtag Hedefleme
Sosyal Medya Reklamcılığında Hashtag Hedefleme 16.01.2015
Bildiğimiz gibi, hashtagler sosyal medya kullanıcıları tarafından yoğun biçimde kullanılıyor. Hashtaglere genellikle mobil cihaz kullanıcıları daha çok yöneliyor ve bu kullanıcılar, hashtagler üzerine kurulu reklam kampanyalarından etkilenmeye son der...
Mobil Reklamcılığın Alacağı Daha Çok Yol Var
Mobil Reklamcılığın Alacağı Daha Çok Yol Var15.01.2015
Bilindiği gibi, Google ve Facebook'un gelirlerinin yarısından fazlası dijital reklamlardan sağlanıyor ve akıllı telefonların gittikçe daha fazla kullanılmasıyla, mobil reklamcılık da gittikçe daha fazla önem kazanıyor. Ancak mobil reklamcılığın 3 teme...
İyi Reklamlar Nasıl İşe Yarar?
İyi Reklamlar Nasıl İşe Yarar?14.01.2015
"Reklamlar beni hiç etkilemiyor." Bu, reklam sektöründe ve reklam ajanslarında çalışanların arkadaşlarından sık duydukları bir söz haline geldi. Ancak, bunu diyen bir kişinin hesaba katmadığı bir şey var: Belirli tarihlerdeki kampanyalar için tasarlan...
Reklam Ajanslarının Twitter Hesaplarında Yaptıkları Hatalar
Reklam Ajanslarının Twitter Hesaplarında Yaptıkları Hatalar14.01.2015
Twitter, reklam ajansınıza internet üzerinden bir akış sağlamak için kullanabileceğiniz en popüler sosyal medya araçlarından biri. Ancak sorun şu ki, birçok reklam ajansı, sosyal medyayı kullanmaya hiçbir strateji geliştirmeden başlıyor. Oldukça fazla...
Reklam Ajansı Çeşitleri Nelerdir?
Reklam Ajansı Çeşitleri Nelerdir?13.01.2015
Eğer reklam ajanslarıyla yeni yeni ilgilenmeye başladıysanız, bütün ajansları her türlü reklam işiyle uğraşan firmalar olarak hayal edebilirsiniz. Ama günümüzde çok çeşitli kapsam ve boyuta sahip yüzlerce reklam ajansı vardır ve bu ajansları genel ola...


1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?