hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yazıları



1 2
3
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
İnternette Gizlilik İhlalleri ve Reklam Sektörü
İnternette Gizlilik İhlalleri ve Reklam Sektörü20.02.2015
Bildiğimiz gibi, 2014 yılında Facebook çeşitli gizlilik ihlali davalarıyla karşılaştı. ABD'de Facebook'a açılan toplu davada, kullanıcıların özel mesajlarının pazarlama firmalarına verildiği iddia edilmiş, İsviçreli bir internet güvenliği firması da b...
İnternet Reklamlarında Fazla Hedefleme Etkisiz Mi?
İnternet Reklamlarında Fazla Hedefleme Etkisiz Mi?18.02.2015
Bir e-posta attıktan sonra, e-posta içeriğimizdeki konuyla veya kelimelerle bağlantılı reklamlar görmeye başlarız. Veya birkaç dakika önce girdiğimiz bir websitesinin ürünleri hakkındaki reklamlar, günün ilerleyen saatlerinde başka websitelerinde süre...
Sosyal Medya Reklamlarında İçeriğin Önemi
Sosyal Medya Reklamlarında İçeriğin Önemi18.02.2015
Sosyal medya, bizim geleneksel anlamda reklam olarak tanımladığımız formatla tamamen uyumlu olan bir ortam değil. Sosyal medya için geleneksel reklam formatlarına veya mantığına büyük bütçeler ayırmak, reklamın başarılı olmasını sağlamak konusunda çoğ...
Reklam Sektöründe Hırsız Mı Var?
Reklam Sektöründe Hırsız Mı Var?16.02.2015
1 Şubat 2015'te yapılan Super Bowl, ABD'de reklam fiyatları en yüksek organizasyonlardan biridir. ABD'de bu organizasyon için çok sayıda reklam hazırlandı ve şimdi bu reklamlardan birkaçının, eskiden yayınlanmış bazı reklamların neredeyse aynısı olmas...
Yenilikçi ve Statükocu Reklam Ajansları
Yenilikçi ve Statükocu Reklam Ajansları16.02.2015
Reklam ajanslarında çalışanlar bilirler: Bazen çok çekici ve yenilikçi bir fikir bir müşteriye sunulur ve alınan cevap, soğuk bir "Peki bunun işe yarayacağını nereden bilebiliriz?"dir. Bu soruya cevap vermek için örnek çalışmalar toplanır, çeşitli var...
Reklamda İkna Teknikleri
Reklamda İkna Teknikleri12.02.2015
Reklamlarda kullanılan ikna tekniklerini 3 ana kategoriye ayırabiliriz: Pathos, logos ve ethos. Bunlar, antik Yunan filozofu Aristoteles'in retorik ve ikna kapsamında düşündüğü öğelerdir: 1- Pathos: Duygulara hitap etmek. Pathos ilkesini ikna tekniği ...
Reklamlarda Yaratıcılık, Hedeflemeden Daha Önemli
Reklamlarda Yaratıcılık, Hedeflemeden Daha Önemli11.02.2015
Pazarlamacılar, yayıncılar, reklam ajansları ve teknoloji firmaları, reklamların doğru kişiye, doğru zamanda ve etkili bir yöntemle ulaşması konusuna o kadar çok kafa yoruyorlar ki, bir reklamın sahip olması gereken en temel özelliği, yani yaratıcılığ...
Güzellik Sektörü Reklamları Etkisiz Mi?
Güzellik Sektörü Reklamları Etkisiz Mi?11.02.2015
El kreminden şampuana, deodoranttan tırnak cilasına kadar hemen herkesin kullandığı ürünleri kapsayan güzellik sektörü için hazırlanan reklamlar, bir süredir satışları artırma konusunda yetersiz. Nielsen'in yaptığı bir araştırmaya göre, çok fazla sayı...
Televizyon Reklam Ajansları Nasıl Çalışır?
Televizyon Reklam Ajansları Nasıl Çalışır? 07.02.2015
Televizyon reklam ajansları, televizyon için reklam hazırlamak konusunda uzmanlaşmış ve yalnızca bu alanda hizmet veren reklam ajanslarıdır. Bir ürün veya hizmetin televizyon reklamının, hedef kitlesine göre ne tarzda hazırlanması gerektiğini belirlem...
Radyo Reklamları Hala Önemli Mi?
Radyo Reklamları Hala Önemli Mi?06.02.2015
Radyo reklamları hayatımıza ilk defa 1920 yılında girdi. O zamandan bu yana hem reklam sektörü hem de reklam mecraları çok gelişti. Birçok kişi, her şeyin dijital olduğu bu çağda radyo reklamlarının neslinin tükendiğini ve hiçbir etkisi olmayacağını d...
Cast Ajansı Ne İş Yapar?
Cast Ajansı Ne İş Yapar?06.02.2015
Yapımcılar ve yönetmenler, çeşitli projeleri için insan kaynağına ihtiyaç duyarlar. Cast ajansları ise, bu projelerde yer almak isteyen kişileri proje sahipleriyle buluşturarak, bu ihtiyacın uygun biçimde karşılanmasını sağlar. Biz, bu yazımızda işin ...
İnternet Reklamcılığı ve Dikkat Ekonomisi
İnternet Reklamcılığı ve Dikkat Ekonomisi04.02.2015
Chartbeat adlı gerçek zamanlı veri analizi firması, Eylül 2014'te internet içerikleri için yeni bir ölçüm birimini ABD'de bulunan Medya Derecelendirme Konseyi (Media Rating Council, MRC)'ne onaylattı. Bu yeni birimin adıysa "dikkat". Bu birim, dijital...
Reklamlarda Müziğin Önemi
Reklamlarda Müziğin Önemi03.02.2015
"Bir reklamdan hatırladığınız bir müzikle, bir reklamın müziğinden hatırladığınız marka arasında ince bir çizgi vardır. Fikirler, herkesin anlayabileceği evrensel bir dildir. Müzikse, herkesin hissedebileceği evrensel bir dildir." TBWA/Chiat/Day rekl...
Neden Sosyal Medya Reklamı Yapmalıyız?
Neden Sosyal Medya Reklamı Yapmalıyız?30.01.2015
Birçok araştırma, tüketicilerin geleneksel formattaki internet reklamlarına karşı tepkisizleştiğini gösteriyor. Bu durumun en önemli iki sebebi, kullanıcıların, internet reklamlarının faaliyetlerini kesintiye uğrattığını düşünmesi ve artık banner gibi...
Uyarı: Bu Reklam Sizi Güldürebilir
Uyarı: Bu Reklam Sizi Güldürebilir28.01.2015
IKEA mağazalarında, tavana asılan büyük boy gıda reklamlarının altında "Gerçek ürün bu boyutta değildir" yazar. Bir yoğurt markası olan Dannon, insanlara ufak kaplarda yoğurt dağıtıldığı bir tanıtım kampanyası kapsamında, yoğurt kaplarıyla aynı şekild...


1 2
3
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?