hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yazıları



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 >
Kızdıran Reklamların Temel Özellikleri
Kızdıran Reklamların Temel Özellikleri18.09.2010
Belirli bir zümrenin tepkisini çeken reklamlar, genellikle, onlara karşı duran, onların amaçlarına ulaşmalarında sorun yaratan içeriklere sahip olanlardır. Kimilerinde ise, toplumun herhangi bir yapısına zarar veren içerikleri kullananlar olmaktadır. ...
Reklama Mutlaka Birşeyler Hakim Olmalıdır
Reklama Mutlaka Birşeyler Hakim Olmalıdır17.09.2010
Her reklam ajansı veya sanat yönetmeninin, tasarımcının başlamasını istediği bir nokta vardır. Tasarım görücüye çıktığında, insanların bakışlarını çekecek bir şeye sahip olmalıdır. Bu bir fotoğraf, bir resim, çizim, slogan v.s. olabilir. Ama insanlar ...
Televizyon Reklamlarının Zararları
Televizyon Reklamlarının Zararları16.09.2010
Her ne kadar televizyon reklamları, tüketicilerin bilinç düzeylerini yükseltmekteyse, firmaların pazarlardaki ilerleyişine olumlu katkılar sağlamaktaysa, toplumun çeşitli kesimlerine birbirinden farklı zararları da bulunmaktadır. Pek çok makalemizde,...
Reklam Orijinallik ve Yenilik İçermiyorsa Başarılı Olamaz
Reklam Orijinallik ve Yenilik İçermiyorsa Başarılı Olamaz16.09.2010
Tüketici reklamda ne söylendiğini anlamıyorsa inanmamaktadır. Bu yüzden reklam mesajların, her kesimin anlayabileceği dille aktarılması, genel ifadelerin altının doldurulması gerekmektedir. Bunun dışında, tüketici yılardır süregelen mesajlara alışmış,...
Reklam'da Kalite İsimden Önce Gelir
Reklam'da Kalite İsimden Önce Gelir15.09.2010
Her ülkede birbirinden farklı özelliklere sahip, pek çok reklam ajansı vardır. Kimisi, dünya çapında reklam yapmakta, kimisi de yerel olarak çalışmaktadır. Kimi reklam ajansı, isminden dolayı iş almaktadır. Kimisinin ise ismi çok popüler değildir ama ...
Global Marka Tanıtımları, Microsoft Örneğinde, Neden Merak Uyandırır?
Global Marka Tanıtımları, Microsoft Örneğinde, Neden Merak Uyandırır?14.09.2010
Bilindiği gibi, ne zaman dünya çapında bilinen bir firma, tanıtım yapacağını veya reklam filmi çalışması hazırlayacağını duyursa büyük bir merak uyandırmaktadır. Aslında, bu tip markalar her zaman reklam yapmaktadır. Bunu Microsoft markası örneğinde e...
Reklamda Yer Gök Kırmızı
Reklamda Yer Gök Kırmızı13.09.2010
Çevremizi saran renkler de insanlara çeşitli etkilerde bulunmaktadır. Her rengin kendine göre anlamı bulunmakta ve insana çeşitli hisleri yaşatmaktadır. Bugün reklamlarda firmalar, reklamlarının bir yerlerinde illa ki kırmızı rengi kullanmaktadır. Kır...
Reklamlarda Komik Olmak Yeterli Değildir
Reklamlarda Komik Olmak Yeterli Değildir08.09.2010
Günümüzde reklam mecralarının hemen hepsi mizahı kullanmaktadır. Hemen her markanın, reklam türlerinin birinde, mizaha yer verilmektedir. Mizah, insanların hoşuna giden, izlemekten veya okumaktan hoşlandıkları bir unsurdur. Fakat mizah'ın barındırdığı...
Reklam Tabelaları Neden Kirlilik Yaratır?
Reklam Tabelaları Neden Kirlilik Yaratır?07.09.2010
Çoğu ilimizde, reklam tabelalarının kirlilik yaratmasıyla ilgili olarak, tabelaların toplatıldığını, kaldırıldığını yasaklandığını, haberlerden sürekli duyar ya da okuruz. Reklam tabelalarının bu tip uygulamalara maruz kalmasının mantıklı nedenleri b...
Küresel Ekonomide Rekabet Sertleşti
Küresel Ekonomide Rekabet Sertleşti04.09.2010
Günümüz ekonomisinin geldiği yer itibariyle, farklı bir dünyada yaşamaya başladık. Birbirine benzer ürün ve hizmetler, hepsinin benzer ya da bir birine yakın kalitelerde üretim yapılabiliyor olması, rekabet ortamını da sertleştirdi. Firmalar kıyasıya ...
Reklamcılık Bilgiyle Bezenmiş Yaratıcılıktır
Reklamcılık Bilgiyle Bezenmiş Yaratıcılıktır03.09.2010
Prof.Dr.Ali Atıf Bir “reklamcı olmak için reklam eğitimi gerekiyor mu” adlı yazısında, reklam için yukarıdaki başlığı kullanarak yazısını bitirmiş. Bu konuyla ilgili olarak, üç makale ismini vererek, reklamcıların bunları okuyabilmesi halinde neyi ner...
Reklamcıların Bakış Açılarındaki Benzerlik
Reklamcıların Bakış Açılarındaki Benzerlik02.09.2010
Bugün ister televizyon mecrasında olsun, ister reklamın uygulandığı diğer mecralarda olsun, pek çok reklamın hem teması, hem temanın etrafından dönen işleyiş, bazen kullanılan malzemeler, etki güçlendirmek için kullanılan unsurlar farklı görünse de te...
Reklamın Sınırları Nelerdir?
Reklamın Sınırları Nelerdir?25.08.2010
Sınırsız hayal gücü ile oluşturulduğu düşünülen reklam tasarımları, ilk başta insana, bu konuyla ilgili düşünemeyeceği hiçbir şey yok gibi görünmektedir. Bir reklam senaryosuna her şeyi koyabilmeniz mümkün, tek sorun düşündüğünüz konunun, reklamını y...
Nokia Reklamları
Nokia Reklamları24.08.2010
Özellikle son zamanlarda, Nokia markası birbirinden yaratıcı reklam filmlerine imza atıyor. Markanın reklam filmleri, sadece yaratıcı olmakla kalmıyor. Reklamda verilmek istenilen, yaşam sevinci, hızlılık, ürün özellikleri gibi anlatımlar özenle bütü...
Yanlış Anlaşılan Reklamlar
Yanlış Anlaşılan Reklamlar23.08.2010
Bir reklam ajansı birimlerinin reklam konusunda, onca uzmanlaşmış olduğu, onca eğitim ve deneyimlerden geçtiği düşünülünce, hele bir de, her reklam kampanyasından önce, bir dizi reklam analiz çalışmaları, kreatif direktörlerin kontrolleri, gözden geçi...


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 >
iç sayfa bitişi
reklamın tek adresi