hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yazıları



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 >
Her Şey Şu Anda, Şimdi Oluyor...
Her Şey Şu Anda, Şimdi Oluyor...10.12.2010
Geldiğimiz şu zamanlarda her şey belirsiz, karmaşık ve değişken. Eskiden pazarlama stratejileri çok uzun dönemler için tasarlanıyordu. Çünkü tüketici davranışları, Pazar değişkenleri tahmin edilebiliyordu. Şimdi ise durum bundan çok farklı. Uzun vadel...
Reklamlarda Etik Sorunlar ve Özdenetim
Reklamlarda Etik Sorunlar ve Özdenetim09.12.2010
Reklamlar, ürünlerin tanıtımını yaparken, ikna edici ve yönlendirici özelliklerini ön plana çıkartarak, tüketimi teşvik eden ürünlerdir. (Bir çelişki gibi görünse de, evet reklamların kendisi de nihayetinde üründür ve her ürün gibi üretim sürecinde çe...
Hedefini Al Piyasını Al!
Hedefini Al Piyasını Al!06.12.2010
Son günlerde ne zaman bir bilinmeyen servis numarası reklamı ile karşılaşsam Mor ve Ötesi Grubu'nun Cambaz şarkısında geçen şu cümleyi söyleyesim geliyor. “…Hedefini al, piyasanı al, her şeyi al…”Yaklaşık 3 yıl önce bilinmeyen numaralar hizmeti Türk T...
Sokaklar, Caddeler, Vitrinler Canlanmış… Konuşuyorlar
Sokaklar, Caddeler, Vitrinler Canlanmış… Konuşuyorlar04.12.2010
Tasarımcı ve uygulamacıların en sıkıcı çalışmalarından biri, tasarımı folyo malzemesine bastıktan sonra, istenilen yere uygulanabilsin diye, basılan tasarımı dekupe yani kesme işlemidir. Bu işlemde, basılan fotoğraf, resim, imajın etrafı temizlenir. G...
Klasik Ajanslar Dijital Ajansları Satın Alıyor
Klasik Ajanslar Dijital Ajansları Satın Alıyor30.11.2010
Klasik reklam ajansları bilindiği gibi, reklamın geleneksel bütün mecralarını planlayan, uygulanmasını sağlayanlardır. Fakat dijital pazarın ortaya çıkmasıyla birlikte, sadece dijital mecra konusunda uzmanlaşmış ajanslar çoğalmaya başladı. Bununla bir...
Medya Planlama
Medya Planlama28.11.2010
Reklam ajanslarının, reklamcıların yaratıcılıkları en çok göze batan özellikleridir. Gündem yaratan tanıtım filmleri, ilginç bir billboard çalışması, sansasyon yaratan bir gazete reklamı, yaratıcı diğer mecra tanıtımları, hem tüketicilerin hem de medy...
Telekominikasyonda Rekabet  Reklam Yasaklattı
Telekominikasyonda Rekabet Reklam Yasaklattı27.11.2010
Bugüne kadar yazılarımızda, yorumlarımızda, hep firmalar arasında ki rekabetin ilkeli olması gerektiğine yönelik ifadeler kullandık. Pazarlama iletişiminde, rekabetin diğer firmayı karalayarak, suçlayarak yapılmaması gerektiğini herkes bilir. Bu durum...
Bir Sosyal Marka Başarı Hikayesi: Greenpeace
Bir Sosyal Marka Başarı Hikayesi: Greenpeace27.11.2010
Markalar, marka haline gelebilmek için, geçmişten bu yana birbirinden farklı pazarlama stratejilerini sürdürdüler. Pazarlama iletişimi kapsamında, firmaların bu alanda yapacakları veya yapması gerekenler belirlidir. Hangi yol izlenecek? Hangi birimler...
Dizi reklamları
Dizi reklamları26.11.2010
Özellikle ülkemizde, diziler en çok izlenen televizyon programları arasında gelmektedir. Bunlardan bazı dizileri milyonlarca kişi izliyor. Bir dizinin veya herhangi bir televizyon programının çok izlenmesi, reyting olarak tanımlanıyor. Dizlerin reytin...
İnternet Reklam Pazarında Büyük Potansiyel Var
İnternet Reklam Pazarında Büyük Potansiyel Var11.11.2010
Geçtiğimiz günlerde, Amerika merkezli Interactive Advertising Bureau, IAB başkanının bir açıklaması, firma sahiplerini, kobileri düşündürmeyi başarabilir mi bilinmez ama bu kuruluşun, IAB başkanı Greg Stuart, internet mecrasının, firmalar için çok ava...
Yaratıcılık Geliştirme
Yaratıcılık Geliştirme11.10.2010
Yaratıcılık, en çok reklam sektöründe önem kazanmaktadır. Günümüzde, bu sektördeki bütün mecraların kullanılmış veya kullanılıyor olması, insanların büyük bir çoğunluğunun bu duruma alışmasını sağladı. Günümüzde insanları şaşırtacak, meraklarını uyand...
Neden Reklam Yapıyoruz
Neden Reklam Yapıyoruz03.10.2010
Günümüzde her toplumda bulunan, ülkelere özgü ekonomik sektörlerin her biri dev haline gelmiş, gittikçe dünya çapında tek Pazar olma yolunda ilerlemektedir. Günümüzde hiç bulunmayan bir ürün veya hizmetin olması çok zordur. Birbirine benzer ürünler, b...
Reklam, Yaratıcılık ve Teknoloji
Reklam, Yaratıcılık ve Teknoloji01.10.2010
Sürekli gelişmeye devam eden teknoloji, toplumsal yaşamları, olayları, yeni grupları, yeni bakış açılarını geliştirip değiştirmektedir. Bireyleri, bireylerin tercihlerini, yaşama bakış açılarını, isteklerini, arzularını biçimlendirmektedir. Reklam, g...
Pazarlama Satış Demek Değildir
Pazarlama Satış Demek Değildir30.09.2010
Günümüzde pazarlama dünyasında, sürekli tartışmalara konu olan bir yorumdur üsteki başlık. Pazarlama direkt olarak satışı mı hedefler yoksa? Gibi. Pazarlama anlayışı, günümüzde tüketici odaklı olarak değiştiği için, “çünkü eskiden tüketici odaklı deği...
Reklamlarınıza Gerekenden Az Ödemeye Çalışmayın
Reklamlarınıza Gerekenden Az Ödemeye Çalışmayın23.09.2010
Firmaların reklam kampanyalarının hazırlanması, birbirinden farklı süreçlerden geçilmesini gerektirir. Hazırlanan reklamın türü ne olursa olsun, bu durumu değiştirmez. Reklam veren firmayla ilgili araştırma, ana fikrin bulunması, tasarım aşaması, bask...


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 >
iç sayfa bitişi
reklamın tek adresi