hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yazıları



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28 >
Ambalajın Pazarlama Üzerindeki Etkisi
Ambalajın Pazarlama Üzerindeki Etkisi21.01.2011
Ürün ambalajı ile alakalı, pazarlamacılar tarafından ihmal edilen iki gerçek vardır. İlki, ambalaj kesinlikle pazarlama aracıdır. Her müşteri sizin ürün reklamlarınızı ya da sosyal medyadaki yerinizi göremez; ancak bütün ambalaj müşterileriniz ile etk...
Dergi Reklamları Belirlenmiş Hedef Kitleler Üzerinde Etkilidir
Dergi Reklamları Belirlenmiş Hedef Kitleler Üzerinde Etkilidir19.01.2011
Dergiler, yayınlanmaları belirli bir periyoda bağlı olan basılı mecralardır. Haftalık, 15 günlük, aylık gibi belirlenen periyodlarda, haber, ekonomi, mizah, eğlence, kültür – sanat, edebiyat, gezi, spor gibi konular yanında, sektörlere veya belli mesl...
Tüketiciyi Dijital Pazarlamanın Merkezine Koyan Şirketler Kazanıyor
Tüketiciyi Dijital Pazarlamanın Merkezine Koyan Şirketler Kazanıyor15.01.2011
Aynı zamanda e – pazarlama ya da interaktif pazarlama olarak da kullanılan dijital pazarlama kavramı değişerek etkinliğini arttırarak sürdürmeye devam ediyor. Diğer geleneksel pazarlama biçimleri gibi dijital pazarlamanın da direk satışa yönelik bir ...
Reklam - Pazarlama Çalışmalarında Hedef Kitle
Reklam - Pazarlama Çalışmalarında Hedef Kitle13.01.2011
“Ne kadar konuşursanız konuşun, ancak karşınızdakinin anlayabildiği kadarsınız.” cümlesini duymayan yoktur. Her birimiz aldığımız mesajları ihtiyaçlarımız doğrultusunda anlar ve anlamlandırırız. Reklam ve pazarlama açısından bakarsak eğer, potansiyel ...
İnteraktif Kanallar Gazete Reklam Mecrasını Zorluyor
İnteraktif Kanallar Gazete Reklam Mecrasını Zorluyor05.01.2011
Sabah gazetesi yazarlarından Süleyman Yaşar'ın dünkü yazısı dikkatimi çekti. “2011'de gazete satışları ne olacak?” başlıklı yazısında, dünyada yazılı basının bittiğine dair, ayrıca teknolojinin medyayı yeniden düzenleyeceğine dair ileri sürülen iddia...
Pazarlamanın İkna Silahları
Pazarlamanın İkna Silahları03.01.2011
Pazarlama konferansında konuşma yapan TOFAŞ Uluslararası İş Geliştirme Müdürü Özgür Özel, insanların, seçenekler arasından birini satın almaya karar vermelerinin, yaşamlarındaki önemli süreçlerden birini oluşturduğunu, insanların bu kararlarını yönlen...
Pazarlamada Doğru Fikir, Doğru Planlama Başarı Getirir
Pazarlamada Doğru Fikir, Doğru Planlama Başarı Getirir02.01.2011
Pazarlamada başarı, sadece doğru bir fikri bulmak ve onu doğru bir şekilde planlamakla ilgilidir. Eğer doğru bir fikriniz varsa, onu planlarken doğru güzergahları takip ediyorsanız, hiçbir şey size engel olamaz. Fikri bulmak, ilk çalışma merkezini kur...
Reyting +Reklam Yoksa Dizi Film de Yok
Reyting +Reklam Yoksa Dizi Film de Yok01.01.2011
Günümüzde sinema ve televizyon öyle bir hale geldi ki sanatsal film veya önemli bir konusu olan filmleri izlemek neredeyse imkansız hale geldi. Çünkü gösteri dünyası, pazara endeksli olarak çalışmaya başladı. Tabi bu şekilde ifade edince, sanki eskide...
Yanınızdan Geçen Birinin Gömleği  “Sen de Nike Giy” Derse Şaşırmayın!
Yanınızdan Geçen Birinin Gömleği “Sen de Nike Giy” Derse Şaşırmayın!30.12.2010
Geçtiğimiz sene hemen her yerde haber olan, reklam ve pazarlama sektörlerini yakından ilgilendiren, yeni bir ürünün üretildiğine yönelik bir duyuru yapılmıştı. Dünyanın en çok bilinen teknoloji markalarından Xerox markası, 150 derecelik ısıyla eriyen ...
Reklamın İletişim İşlevi İle Tükecilerin Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki
Reklamın İletişim İşlevi İle Tükecilerin Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişki28.12.2010
Reklamlar, hangi mecrada yayınlanırsa yayınlansın, hangi türde bir ürünü – hizmeti tanıtırsa tanıtsın özünde bir tutum ve davranış değişikliği yaratmak için yapılır. Bu tutum ve davranış değişikliği aynı zamanda korunması da gereken bir durumdur. Rekl...
Gazetelerin Bazı Köşe Yazıları Reklam Olabilir
Gazetelerin Bazı Köşe Yazıları Reklam Olabilir24.12.2010
Özellikle gazetelerde, az da olsa rastlamaya başladığımız bu yazı türü, yeni reklam mecrası olarak karşımıza çıkıyor. Sevdiğiniz veya merak ettiğiniz bir gazete yazarının yazısını okumaya başlıyorsunuz. Yazar, bir deneyimini, gözlemini veya bir tespit...
Televizyon Reklamında Söz Müşterinindir
Televizyon Reklamında Söz Müşterinindir21.12.2010
Son söz müşterinindir. Aslında bu, her mecra için geçerli bir durumdur, daha doğrusu markalaşma yolunda ilerleyen veya daha fazla pazar payına sahip olmak isteyen firmaların, dikkat ettiği süreçtir. Günümüzde pazarlama iletişim stratejileri, tüketici ...
Radyo Reklamları Artık Daha Eğlenceli
Radyo Reklamları Artık Daha Eğlenceli21.12.2010
Her gün, yeni gelişmelerin yaşandığı dijital ortamlar, televizyon ve açık hava mecraları, uzun bir süredir radyo reklam mecrasını gölgede bırakıyor. Markalar, tüketiciye ulaşabilmek için en yeni teknolojileri takip ediyor, en yaratıcı çalışmalarını bu...
Radikal Devrim Devam Ediyor
Radikal Devrim Devam Ediyor15.12.2010
Radikal ve Referans gazeteleri birleşmelerini bundan yaklaşık 2 ay önce ‘Medyada radikal devrim' sloganıyla duyurmaya başlamış ve 17 Ekim 2010 tarihinde, tabloid boyda ve indirimli bir fiyatla okurlarıyla buluşmuştu. Kampanya esnasında da oldukça yoğu...
Küçük İşletmeler İçin İnternet Reklamcılığı
Küçük İşletmeler İçin İnternet Reklamcılığı12.12.2010
Uzun Çalışmalar sonucunda firmanızı tanıtan web sayfanız sonunda hazır. Bundan sonra size fayda sağlayacak, marka değerinizi yükseltecek, satışlarınızı arttıracak faaliyetlere ve çalışmalara başlama zamanınız geldi. Eğer hedef kitlenize sitenizi tanıt...


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28 >
iç sayfa bitişi
reklamın tek adresi