hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yazıları



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
Markaların Tüketicilerle İletişimi Yoğunlaşıyor
Markaların Tüketicilerle İletişimi Yoğunlaşıyor08.06.2011
Marka, standart bir tanımlamayla bir mal ya da hizmeti diğerlerinden ayırmaya yarayan isim başta olmak üzere, sembol, şekil, terim, renk gibi unsurların bir ya da birkaçının birleşimidir. Bir marka mal ya da hizmet üreticisinin / sunanın imaj ve görün...
Reklam Mesajı Marka Değerini Taşıyan Bir Araçtır
Reklam Mesajı Marka Değerini Taşıyan Bir Araçtır21.05.2011
Reklam mesajı en genel tanımıyla, bir reklamda görünen ya da söylenen şeydir. Sözcükler, müzikler, renkler, semboller, karakterler, ifadeler kısaca bir reklamı oluşturan bütün unsurlar reklam mesajına dahildir ve onun aktarılmasında her birinin etkisi...
Avustralya’da Çocuklara Yönelik Gıdalara Reklam Yasağı Yolda
Avustralya’da Çocuklara Yönelik Gıdalara Reklam Yasağı Yolda20.05.2011
Avustralya Obezite Politikası Koalisyonu hazırladığı bir raporla, hükümetten zararlı gıdaların reklamlarında daha ciddi önlemler alınmasını talep etti. Çocuklardaki obezite sorununun televizyonlarda yayınlanan çocuklara yönelik gıda reklamlarının yatt...
Ürün Yerleştirme Reklamları Programlarla Uyumlu Hale Gelebilecek mi?
Ürün Yerleştirme Reklamları Programlarla Uyumlu Hale Gelebilecek mi? 17.05.2011
Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) kanunundaki değişiklikler sonrası önü açılan ürün yerleştirme reklamları reklamverenler açısından giderek popülerleşiyor. Süreleri azalan ve kısıtlanan reklam kuşaklarına ek olarak başlayan bu uygulama, televizyoncul...
İnternet Reklam - Bölüm 5 - Google Adwords Reklam Hesabı Açmak
İnternet Reklam - Bölüm 5 - Google Adwords Reklam Hesabı Açmak02.05.2011
İnternet reklam yazı dizimizde ilk 4 bölümde size Google adwords reklamları, anahtar kelime listenizi oluşturma ve anahtar kelimelerinizi eşleme yöntemleri hakkında bilgiler verdik. Adwords reklamları hakkında bu genel bilgilerden sonra bu yazımızda İ...
 İnternet Reklam - Bölüm 4 - Google Reklam Anahtar Kelime Eşleme Türleri
İnternet Reklam - Bölüm 4 - Google Reklam Anahtar Kelime Eşleme Türleri01.05.2011
En son yazımızda Google Adwords Reklam kampanyanızda anahtar kelime seçiminizi yaparken dikkat etmeniz gereken kuralları genel olarak açıklamıştık.. Bu yazımızda ise Anahtar kelimelerinizi belirledikten sonra daha etkin ve düşük maliyetli reklam kam...
İnternet Reklam - Bölüm 3 - Google Reklam Anahtar Kelime Seçimi
İnternet Reklam - Bölüm 3 - Google Reklam Anahtar Kelime Seçimi30.04.2011
Bir önceki yazımızda Google Adwords reklamlarına bir başlangıç yapmış ve Google arama motorunda yayınlanan metin reklamları açıklamıştık bu yazımızda Google Adwords reklamlarının temelini oluşturan anahtar kelime listesi oluşturma konusunu analiz ediy...
İnternet Reklam - Bölüm 2 -  Google Adwords Reklamları
İnternet Reklam - Bölüm 2 - Google Adwords Reklamları29.04.2011
İnternet reklamları ile ilgili yazı dizimizi hazırlama nedenimizden bahsedelim biraz... Yazılarımızda sizler için Google Adwords Reklamları hakkında bildiklerimizi yaptığımız analizleri ve reklam uygulamalarını basitleştirilmiş, internet reklam sek...
İnternet Reklamları Yazı Dizisi – Bölüm 1
İnternet Reklamları Yazı Dizisi – Bölüm 128.04.2011
Tüm dünyada ve Türkiye'de reklam sektörü büyük değişim içinde, İnternet hem iş dünyasını hem de pazarlama iletişim tekniklerini değiştiriyor. Online reklam sektörü ve internet reklamcılığı yükselişte, geleneksel mecralardaki reklam bütçeleri dijital r...
Facebook Reklamları Kişisel Taleplere Cevap Veriyor
Facebook Reklamları Kişisel Taleplere Cevap Veriyor27.04.2011
Günümüzde bütün kullanıcılar için Facebook içeriğinde yer alan reklamlarla birlikte kabul edilmiş durumda. Farklı reklam uygulamaları sayesinde geniş bir kullanıcı kitlesi içinde hedeflenen kişi ya da gruplara etkin bir şekilde ulaşmak da mümkün. Face...
Markafoni Facebook’un Örnek Vakaları Arasına Girdi
Markafoni Facebook’un Örnek Vakaları Arasına Girdi26.04.2011
Markafoni Facebook'un dünyadaki örnek vakaları yayınladığı sayfasında yer alarak önemli bir başarı elde etti. Facebook sayfasına 3 haftada 100 bin takipçi ekleyen markafoni'nin toplam takipçi sayısı ise 250 bin kişiyi geçti. Facebook'un önerdiği 65 aj...
Pazarlamada Reklamın Etkisi
Pazarlamada Reklamın Etkisi25.04.2011
Reklam pazarlama faaliyetlerinin bütünü içerisindeki en etkili araçtır. Günümüzün zorlu rekabet koşulları içinde reklamlar firmalar açısından rekabette öne geçmenin en önemli araçlarından birisi olma konumunu da hala devam ettirmekteler. Ancak artık r...
İnternet Reklamlarına Denetim Geliyor
İnternet Reklamlarına Denetim Geliyor23.04.2011
İnteraktif Reklamcılık Bürosu (IAB) Avrupa kullanıcıların internette yaptıkları gezintileri takip eden ve bilgi toplayan, toplanılan bu bilgilere yönelik olarak da kullanıcılara reklam gösterilmesine olanak sağlayan uygulamalar hakkındaki özdenetim çe...
Bitkisel Ürünler Üretim İzni Olmadan Reklam Yapıyor
Bitkisel Ürünler Üretim İzni Olmadan Reklam Yapıyor23.04.2011
Başta uydudan yayın yapan televizyonlar olmak üzere, internet reklamları da yapılan bitkisel ürünlerin üretim ve ithalat izinlerin olmadığı ortaya çıktı. Bitkisel ilaç adıyla reklamı yapılan bu ürünler, kilo verdirme ya da kilo aldırma, boy uzatma, ci...
Google Arama Reklam Hisseleri Düşüyor, YouTube Reklam Gelirleri Yükselişte
Google Arama Reklam Hisseleri Düşüyor, YouTube Reklam Gelirleri Yükselişte22.04.2011
Youtube'un reklam geliri Geçen Yıla göre iki kat arttı Google'ın reklam gelirleri ile ilgili uzun süredir süren tartışma, reklam sisteminin otomatik bir gelir üretmesidir. Son kanıt olarak, yılın ilk üç ayında geçen yılın aynı dönemi ile karşılaştırı...


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?