hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yazıları



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
Teknolojik Olan Değil, Teknolojiye Adapte Olan Reklam Ajansları Kalıcı Oluyor
Teknolojik Olan Değil, Teknolojiye Adapte Olan Reklam Ajansları Kalıcı Oluyor 06.07.2011
Yapılan birçok araştırma da gösteriyor ki, günümüzde gelişen teknoloji ve değişen iletişim biçimine hızla ayak uydurabilenler hedefledikleri başarıyı elde edebiliyorlar. Teknolojiyi odak noktasına koyan yaklaşımlar her sektörde olduğu gibi iletişim se...
Geleceğin Pazarlama Mecrası: Mobil Pazarlama
Geleceğin Pazarlama Mecrası: Mobil Pazarlama04.07.2011
Teknolojinin hayatımızdaki yeri her geçen gün artıyor ve sürekli olarak yeni uygulamalarla karşımıza çıkıyor. Ancak en önemlisi, etkisi ve ulaşma kolaylığı artarken fiyatlar düşüyor ve bu noktada kullanıcı sayısı da giderek artıyor. Akıllı cihazlar sa...
Facebook ve Twitter’ın Gizli Reklamı Yapılıyor, Haksız Rekabet Ortaya Çıkıyor
Facebook ve Twitter’ın Gizli Reklamı Yapılıyor, Haksız Rekabet Ortaya Çıkıyor03.07.2011
İnternet yayıncıları Derneği (İYAD) Genel Sekreteri Kudret Ulu, televizyonlarda başta Facebook ve Twitter olmak üzere sıklıkla konu edilen sosyal paylaşım sitelerinin gizli reklamlarının yapıldığını söyleyerek, haksız rekabet yapıldığı uyarısında bulu...
Mobil Pazarlamanın Geleceği İstanbul’da Tartışıldı
Mobil Pazarlamanın Geleceği İstanbul’da Tartışıldı01.07.2011
Bu yıl ilk kez İstanbul'da gerçekleşen “MMA İstanbul Mobil Pazarlama Sohbetleri 2011”de, mobil teknolojilerin ve mobil pazarlamanın geleceği masaya yatırıldı. MMA Pazarlamadan Sorumlu Genel Öüdür Yardımcısı ve EMEA Bölgesi Yönetici Direktörü Paul Bern...
Liderler Reklamlarda Farklı, Meydanlarda Farklı Tondan Konuştu
Liderler Reklamlarda Farklı, Meydanlarda Farklı Tondan Konuştu28.06.2011
Reklamcılar Derneği Başkanı Aytül Özkan, sektör için yılın başında öngörülen yüzde 20'lik büyümenin, siyasi parti reklamlarıyla birlikte arttığını ve yılın ilk yarısında bütün reklamlarda yüzde 25'lik bir büyüme kaydedildiğini açıkladı ve henüz revize...
Türkiye’de Mobil Pazarlama Önemli Fırsatlar İçeriyor
Türkiye’de Mobil Pazarlama Önemli Fırsatlar İçeriyor27.06.2011
Deloitte tarafından yayınlanan “Global Tüketici Araştırması 2011: Mobil İletişimde Fırsatlar” raporuna göre, günlük hayatın içinde kullanılan mobil cihazlar her geçen gün artıyor ve sayıları çeşitleniyor. Genel olarak kullanıcı talepleri uygun fiyatla...
2011 Genel Seçimlerinde Reklamlar Zirve Yaptı
2011 Genel Seçimlerinde Reklamlar Zirve Yaptı22.06.2011
Genel seçimlerin üzerinden neredeyse iki hafta geçmiş olsa da seçim döneminde yürütülen kampanyalarla ilgili olarak yapılan araştırmalar devam ediyor. Medya Takip Merkezi (MTM)tarafından 1 Ocak – 9 Haziran 2011 tarihleri arasında yapılan ve reytingi y...
RTÜK Reklamlara Yeni Yönetmelik Taslağı Hazırlığında
RTÜK Reklamlara Yeni Yönetmelik Taslağı Hazırlığında20.06.2011
Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) reklamlara yeni düzenlemeler getiren bir yönetmelik taslağı üzerinde çalışmaya başladı. Yeni yönetmelik taslağının bir ay içinde hazırlanması hedefleniyor. Taslakta yer alacak olan belli başlı düzenlemeler çocuklara ...
Felis Ödülleri Yeni Kategorilerle Başarılı Reklamları Ödüllendirecek
Felis Ödülleri Yeni Kategorilerle Başarılı Reklamları Ödüllendirecek18.06.2011
MediaCat Dergisi tarafından, yılın en iyi medya planlama fikirleri ve stratejilerini ödüllendirmek amacıyla düzenlenen Felis Ödülleri'ne bu yıl medya dünyasının hızlı değişimleri doğrultusunda yeni kategoriler eklendi. Bu yıl altıncısı düzenlenecek ol...
Twitter Otomatik Reklam Satın Alma Hazırlığında
Twitter Otomatik Reklam Satın Alma Hazırlığında17.06.2011
Twitter kendisine reklam vermek isteyen firmaların satış departmanıyla bağlantıya geçme zorunluluklarını ortadan kaldıracak olan yeni bir reklam alma sistemi kurma hazırlığı yapıyor. Küçük ölçekli işletmelerin otomatik olarak reklam verebileceği siste...
Gençler En “Genç” Markaları ve Başarılı Siyasi Kampanyaları Seçti
Gençler En “Genç” Markaları ve Başarılı Siyasi Kampanyaları Seçti17.06.2011
Esomar kuralları doğrultusunda kalitatif ve kantitatif araştırma metodları kullanan ve gençlerin tutun, davranış, algı ve beklentilerini araştıran Türkiye'nin gençlik odaklı ilk pazarlama ve araştırma şirketi Youth Research 18-34 yaş arası genç nüfus ...
YouTube’da Reklam Videoları Da İzleniyor
YouTube’da Reklam Videoları Da İzleniyor14.06.2011
YouTube, reklam videolarının izlenme oranlarıyla ilgili olarak ilk kez açıkladığı rakamlar kullanıcıların reklam izlemeye geleneksel mecralardaki kadar karşı olmadıklarını ortaya koyuyor. YouTube, asıl video öncesinde yayınlanan reklam videolarının ya...
Online Reklam Pazarı Büyüyor
Online Reklam Pazarı Büyüyor12.06.2011
eMarketer tarafından yayınlanan son rapora göre online reklamcılık pazarı hızla büyüyor. Webrazzi sitesinde yer alan eMarketer raporunda ABD'deki arama motoru ve display reklamları bir arada incelendi. Raporun ortaya koyduğu araştırma sonuçlarına göre...
Siyasi Reklam Kampanyaları Sona Yaklaştı
Siyasi Reklam Kampanyaları Sona Yaklaştı 11.06.2011
2. Dünya Savaşı'nın ardından Amerika'da başlayarak 1960'larda Avrupa'da da kullanılmaya başlayan siyasal reklamcılığın Türkiye'de gerçek anlamda kullanılmaya başlaması 90'lı yılları buldu. 12 Haziran Pazar günü gerçekleşecek olan genel seçim sürecinde...
İzleyicilerin Genel Şikayeti Azaldı, Reklam Şikayeti Arttı
İzleyicilerin Genel Şikayeti Azaldı, Reklam Şikayeti Arttı08.06.2011
Mart ayında yürürlüğe giren 6112 sayılı Radyo ve Televizyonların Kuruluş ve Yayın Hizmetleri hakkında kanunun Mart ardından Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'na (RTÜK) reklamlar ile ilgili yapılan şikayetlerin oranı artarak, yüzde 7'den yüzde 13'e çıktı....


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?