hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Yazıları



1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
Mobil Uygulamamız Olması Şart Mıdır?
Mobil Uygulamamız Olması Şart Mıdır?04.06.2015
Bir mobil uygulama üretip üretmemek üzerine düşünüyorsak, öncelike kendimize şunu sormamız gerekiyor: Bir mobil uygulamaya ihtiyacımız var mı? Google's Play mağazasındaki mobil uygulama gelirlerinin yaklaşık %10'u dört ve Apple'ın App Store gelirlerin...
Reklamlar Bitti, Şimdi İçerik Zamanı
Reklamlar Bitti, Şimdi İçerik Zamanı03.06.2015
İnternette reklam bloklama oranının özellikle dijital gelişmişliği yüksek ülkelerde artması, reklam sektörü için çeşitli düzenlemelerle aşılması gereken bir sorun olarak görülse de, bazı reklamcılar ortada daha kökten bir sorun olduğunu düşünüyor: İns...
İnternet Reklamlarında Görünürlük Kadar Önemli Öğeler
İnternet Reklamlarında Görünürlük Kadar Önemli Öğeler01.06.2015
Görünürlük, internet reklamlarında en çok dikkat edilmesi gereken konu olarak görülüyor. Birçok reklam ajansı, sahte görüntülenme (ad fraud: gerçek insanların hiç görüntüleyemeyeceği alanlarda reklam sunumu) mekanizmasını etkisiz kılarak ve doğru hede...
Az Reklamın Çok Gelir Getirdiği Sektör
Az Reklamın Çok Gelir Getirdiği Sektör22.05.2015
Birçok insanın akıllı telefonunu oyun oynamak için kullandığı biliniyor. Ama mobil oyun firmalarının bir süre önce keşfettiği ve reklam sektörünü endişelendirmesi gereken bir şey herkes tarafından bilinmiyor. İnternetteki mobil uygulama mağazalarına g...
Viral Video Mitleri
Viral Video Mitleri21.05.2015
Londra'da halen sürmekte olan Digital Shoreditch adlı girişimci ve yaratıcı yetenek festivalinde, video reklam teknolojileri firması Unruly'nin Ürün Direktörü Cat Jones, sık sık karşımıza çıkan viral video mitlerini yıkan bir sunum gerçekleştirmiş. Bu...
İnternet Reklamları ve Kullanıcı Yorumları
İnternet Reklamları ve Kullanıcı Yorumları16.05.2015
PwC'nin bir süre önce yaptığı bir araştırmaya göre insanların markalara güvenme oranı eskisine göre %62 azalmış. Peki güven bu kadar azalırken bazı firmaların hızlı büyüme oranını nasıl açıklayabiliriz? Güven eksikliğine rağmen bazı firmaların büyümey...
Sosyal Medya Reklamları ve Sosyal Veri
Sosyal Medya Reklamları ve Sosyal Veri15.05.2015
Sosyal veriyi gerçekten değerli kılan, hedef kitleniz hakkında neleri ifşa ettiğidir. Kitleniz neleri takip ediyor, neleri umursuyor, nelerden etkileniyor, hafta sonları ne yapıyor, hangi televizyon programlarını izliyor, neden belirli ürünleri almayı...
Dijital Reklam Formatları İflah Olacak Mı?
Dijital Reklam Formatları İflah Olacak Mı?12.05.2015
"Eğer otoyollar reklamcılar tarafından tasarlansaydı, yol kenarındaki billboardlar yolun ortasına atlar ve ilerlememizi engellerdi." Dijital reklam formatlarından memnun olmayan bazı reklamcılar bu şakayı yapıyor. Hatta bazı yazarlar, hem yayıncıları...
Mobil Reklamlarda Lokasyon Yönlendirmesi
Mobil Reklamlarda Lokasyon Yönlendirmesi08.05.2015
Markalar sosyal medyayı pazarlama ve reklam yapmak için kullanıyor; ama tüketicileri belirli yerlere ve mağazalara yönlendirme fırsatını kaçırıyor. Bu yüzden, tüketiciler bir ürün veya hizmete nereden ulaşabileceklerini öğrenmek için sosyal medya plat...
Şiir Gibi Video Reklamlar Aranıyor
Şiir Gibi Video Reklamlar Aranıyor04.05.2015
Hedefleme teknolojisindeki gelişmeler, markalar ve reklam ajanslarının daha kesin biçimde hedeflenmiş ve daha küçük çapta kitlelere ulaşmasını mümkün kılıyor. Daha küçük çapta bir kitle, aynı zamanda bu kitleye yönelik belirli bir reklam alanı için re...
Video Reklam Dışında Görsel Reklam Türleri
Video Reklam Dışında Görsel Reklam Türleri02.05.2015
İnternet Reklamcılık Bürosu (Internet Advertising Bureau, IAB)'nun bir araştırmasına göre, reklam ajansı yöneticilerinin %68'i dijital video reklam bütçelerinin önümüzdeki 12 ay içinde artmasını bekliyor. Ama her tür firmanın bütçesi dijital video rek...
Doğal Reklam İçeriğini İyi Yapan Nedir?
Doğal Reklam İçeriğini İyi Yapan Nedir?28.04.2015
AOL'in yaptığı bir araştırmaya göre, içerik gerçekten iyi olduğu sürece internet kullanıcılarının %61'i doğal reklamlardan ve markalı içeriklerden (branded content) rahatsız olmuyor. Peki bu tür içerikleri "iyi" yapan nedir? Başarılı bir içerik hazırl...
Reklam Bloklama Sorunu Nasıl Çözülür?
Reklam Bloklama Sorunu Nasıl Çözülür?25.04.2015
Alman gazeteleri Die Zeit ve Handelsblatt'ın, reklam bloklama yazılımı üreticisi AdBlock Plus'ın sahibi Eyeo firmasına rekabeti ve para kazanmalarını engellediği gerekçesiyle açtığı dava, geçtiğimiz hafta yayıncılar aleyhine sonuçlandı. AdBlock Plus P...
Doğal Reklamları Kim Yazsın?
Doğal Reklamları Kim Yazsın?20.04.2015
Popüler birçok online haber ve yazı sitesi, doğal reklamları kullanıyor. Doğal reklam, bir websitesinin normal içeriği gibi görünen ve içerikler ne tarzda yazılıyor ve sunuluyorsa o tarzda yazılan veya sunulan reklamlara deniyor. Okuyucular kendisini ...
Dijital Reklamlar Neden Değişmeli?
Dijital Reklamlar Neden Değişmeli?16.04.2015
Y kuşağını hedeflemeye karar veren firmalar, dijital reklam bütçelerini artırıyorlar. Ama genç tüketicilere sorulduğunda, %60'tan fazlası internetteki banner, video ve mobil uygulama içi reklamları dikkate almadığını söylüyor. Yani reklamların işe yar...


1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 >
iç sayfa bitişi
reklamın tek adresi