hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Sohbetleri



21.09.2012

Reklamlarda İstanbul



İstanbul Üniversitesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Doç. Dr. Ergün Yolcu; 1923-2009 yılları arasında İstanbul'un konu edildiği gazete yayınlarını inceleyerek, 'Reklamlarla İstanbul' adını verdiğini kitabını oluşturdu.


Bugüne kadar İstanbul'un yer aldığı 118 reklamda, 27 farklı mekanın olduğunu belirleyen Yolcu, 1950 yılında İstanbul reklamlarının yayına girmeye başladığını söylüyor. 1980 yılından itibaren İstanbul reklamlarının hız kazandığını, İstanbul için en fazla kullanılan mekanın da Boğaziçi olduğunu vurguluyor. Kız Kulesi, Ayasofya, Sultanahmet ve Galata Köprüsü gibi İstanbul deyince ilk akla gelen tarihi mekanların en sık kullanılan yerler olduğu ortaya çıktı. Ergün Yolcu tarafından yapılan araştırmada, İstanbul'u en çok kullanan sektör bankacılık olurken, en çok kullanılan yılın 1982 olduğu belirlendi.


‘Reklamlarda İstanbul' kitabı; İstanbul'un eşsiz güzellikleriyle, bugüne kadar konu olduğu reklamları her açıdan analiz eden farklı bir kitap olmuş.
 









Bu reklam sohbeti ile ilgili yapılan yorumlar



Bu reklam sohbeti ile ilgili yorum bulunmamaktadır.

Bu reklam sohbetine yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Sohbeti ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar Reklam.com.tr okurunun kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, yazı konuları ile ilgisiz, kişilk haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf 'lerle yazmanızı rica ederiz.