hızlı erişim tepe hızlı erişim alt

Reklam Kampanyaları



02.03.2011

Vestel’in Robotları ‘ndan Başarılı Bir Geceyarısı Operasyonu



Vestel’in Robotları ‘ndan Başarılı Bir Geceyarısı Operasyonu

Vestrons robotları, evlerin küçük üyelerinin de yardımıyla geceyarısı bir operasyon düzenliyor ve Boğaz Köprüsü'ne dev bir pankart asıyorlar. Operasyon alanına ulaşana kadar görünmemek için de çok çabalıyor ve birkaç kez insanlara yakalanma tehlikesi atlattıktan sonra görev yerine ulaşıyorlar. Ekip halinde gerçekleşen hummalı bir çalışmanın ardından görev tamamlanıyor ve sabah Boğaz Köprüsü'ne bakanlar Vestronların asmış olduğu pankartla karşılaşıyorlar. ‘Vestel Twinjet Plus, % 50 Enerji Tasarrufu' yazan dev bir pankart. Sonra da kimselere görünmeden çamaşır makinesi formuna geri dönen Vestron. Oldukça emek sarf edilmiş olan bu reklam aslında özlediğimiz bir çalışma biçimine sahip. İyi bir şey yapıyorsanız, bunu iyi bir şekilde sunmalısınız. Şimdi burada Vestel'in marka değerini, teknoloji üretme kapasitesini ya da Vestronların Transformers robotlarına benzerliğini hiç tartışmayacağım. Vestel bize bir buçuk dakikalık küçük bir hikaye anlatıyor ve bu hikayeyi keyifle izletiyor.

Kim demiş reklamlar kusursuz mantık üzerine kurulmalıdır diye. Transformers'da arabaların robotlara dönüştüğüne inanıyoruz da, Vestronslara niye inanmıyoruz? Nasreddin Hoca fıkrası gibi oldu ama gerçek olan bu. Ne yazık ki eleştiri denildiğinde hele konu reklam filmleriyse bazen işin dozu biraz kaçabiliyor. Ancak burada gerçekçiliğe değil de fikre bakmak gerek. Filmin prodüksiyon süresi yaklaşık bir buçuk ay sürmüş. Üstelik Vestel'in “Dost Teknoloji” temasını da başarıyla devam ettiriyor. Bu tema kapsamında Vestronlar, ailemizi, sevdiklerimizi ve enerji tasarrufu yaparak çevreyi de koruyorlar.

Zaman zaman reklamlarda mantık arama hatasına hepimiz düşüyoruz. Oysa reklam bir hayal dünyası yaratma olanağı sunan bir çalışma alanı. Evet, bazı mal ve hizmetlerin türlü hokkabazlıkla sunulmasına gerek yok. Ancak amaç markaya dikkat çekmek ve bu markalara dair var olan algıyı güçlendirmekse zaman zaman eğlenceli numaralara başvurmak da gerekiyor. Vestel bu reklam ile hem eğlendiriyor, hem de sonuna kadar izlettiği bir reklam ile mesajı izleyiciye aktarabiliyor. Fikrin, prodüksiyonun ve mesajın birbiriyle uyumlu olduğu reklamlara son dönemde çok sık rastlayamıyoruz. Vestel'in reklamı birçok başarılı unsurun bir arada yer alması bakımından son dönemin en izlenmeye değer reklamlarından birisi.
Ben kendi mantığımla doğru orantılı olarak yine sadece şunu merak ediyorum, seçim döneminde asılan irili ufaklı pankartların bir sonraki seçim sürecine kadar asılı kalabildiği ülkemizde, diliyorum ki Vestronlar bu dev pankartı köprüden bir an önce indirsinler…
 

Marka : Vestel

Reklam Ajansı : Saatchi & Saatchi

Prodüksiyon : Unexpected Productions & First Unit

Görüntü Yönetmeni : Simon Coull

Yönetmen : Alexander Kiesl ve Steffen Hacker







Kampanya ile ilgili video



Flash playerı yüklemeniz gerekmektedir.




Bu reklam kampanyası ile ilgili yapılan yorumlar



Bu reklam kampanyası ile ilgili yorum bulunmamaktadır.

Bu reklam kampanyasına yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Kampanyası ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar Reklam.com.tr okurunun kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, yazı konuları ile ilgisiz, kişilk haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf 'lerle yazmanızı rica ederiz.
reklamın tek adresi