hızlı erişim tepe hızlı erişim alt

Reklam Kampanyaları



22.07.2011

Philips Global Yaratıcı ve Medya Ajanslarını Değiştiriyor



Philips Global Yaratıcı ve Medya Ajanslarını Değiştiriyor

Elektronik devi Philips £300 değerindeki hesabını yürütmek üzere, global yaratıcı ve medya ajanslarını yenileme hazırlığında. Halen DDB ve Carat ile çalışıyor olsa da, kulislerde yakınlarda düzenlenecek olan bir toplantıyla reklam ve medya ajanslarının değişeceği konuşuluyor.

Philips EURO RSCG'nin ardından 2001 yılından bu yana DDB ile çalışmaya başladı. Mayıs ayonda Philips'ten sorumlu global kreatif direktör Neil Dawson DDB'den ayrılarak Londra'da BETC'i kurdu. Aegis sahipliğindeki Carat ise 2007 yılından bu yana medya planlama hesabını elinde bulunduruyordu.

11 aydır global dijital hesapları için Tribal DDB ile çalışan Hollandalı Elektronik devinin bu konuda da yeni düzenlemeler yapabileceği aynı kaynaklar tarafından söyleniyor. DDB Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde Philips için hazırladığı videoyla ödül kazanmıştı. 2009'da Grand Prix ödülünü kazanan DDB Tribal'in ardından 2010'da da DDB, Tribal DDB, Unit9 ve Halkla İlişkiler ağı OneVoice arasında işbirliğiyle hazırladığı “Parallel Lines” videosuyla Grand Prix'in sahibi olmuştu.









Bu reklam kampanyası ile ilgili yapılan yorumlar



Bu reklam kampanyası ile ilgili yorum bulunmamaktadır.

Bu reklam kampanyasına yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Kampanyası ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar Reklam.com.tr okurunun kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, yazı konuları ile ilgisiz, kişilk haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf 'lerle yazmanızı rica ederiz.
neden reklam.com.tr?