hızlı erişim tepe hızlı erişim alt

Reklam Kampanyaları



31.03.2011

Fanta 'Less Serious' Kampanyası Devam Ediyor



Fanta 'Less Serious' Kampanyası Devam Ediyor

Coca Cola tarafında 2007 yılında başlatılan Fanta ‘Less Serious' kampanyası oldukça büyük etki yaratmıştı. Mart ayı içinde 190 ülkede aynı anda yayınlanmaya başlayan bir reklam filmiyle Less Serious Kampanyası'nın global lansmanı yapıldı. Kampanya daha önce Latin Amerika, Avrupa, Asya ve Afrika'da bazı bölgesel pazarlarda hayata geçirilmişti. Kantar Medya verilerine göre Fanta 2010 yılı Amerika reklam harcamaları 4,1 milyar dolar olarak gerçekleşti.

Gençlerin ve çocuk sahibi kadınların hedef kitle olarak belirlendiği markanın reklam filminde yine animasyon karakterler yer alıyor. Farklı kültürlere dahil 18 – 20 yaş arası animasyon karakterlerin yer aldığı film Coca Cola'nın “Mutluluk Fabrikası” filmini de yapan Psyop tarafından hazırlandı.

Reklamveren: Fanta

Reklam Ajansı: Ogilvy & Mather, New York

Prodüksiyon: Psyop

Mecra: Basın, Açıkhava, Dijital, Satış Noktaları







Kampanya ile ilgili video



Flash playerı yüklemeniz gerekmektedir.




Bu reklam kampanyası ile ilgili yapılan yorumlar



Bu reklam kampanyası ile ilgili yorum bulunmamaktadır.

Bu reklam kampanyasına yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Kampanyası ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar Reklam.com.tr okurunun kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, yazı konuları ile ilgisiz, kişilk haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf 'lerle yazmanızı rica ederiz.
neden reklam.com.tr?