hızlı erişim tepe hızlı erişim alt

Reklam Kampanyaları



09.02.2011

Arçelik’ten Keyifli Bir Yeni Yıl Uygulaması: Havai Fişek



Arçelik’ten Keyifli Bir Yeni Yıl Uygulaması: Havai Fişek

2010 yılının sonuna geldiğimiz şu günlerde neredeyse bütün şirketler yeni yıl reklamları ile medyada yer almaya çoktan başladı. Gerek promosyonlar, gerek hediyeler, gerekse markaların yeni yıl dilekleri ile birlikte tüketicilerine teşekkür ettiği bu reklamların hepsi gayet samimi bir şekilde hazırlamış neşeli havası ile kendilerini tüketicilere fark ettiriyor. Bazı şirketler sadece medyada yayınlanan reklamlar ile değil, internet üzerinden gerçekleştirilen uygulamalarla da 2010 yılının son günlerinde kullanıcılara sevdiklerine gönderebilecekleri eğlenceli sürprizler için imkan sağlıyor.

Türkiye'nin tanınmış dayanıklı tüketim malları üreticisi olan Arçelik ilk kez iki yıl önce uyguladığı reklam kampanyasında “Sevdiklerin için havai fişek patlat, mesajını göklere yaz” sloganını kullanmış ve kullanıcılara kişisel olarak belirledikleri mesajları sevdiklerine gönderme imkanı sunmuştu. 2010 yılı Digital Age Awards ve İletişimin Zirvesindekiler (İZ) Ödülleri'nde yılın dijital ajansı seçilen C-Section tarafından hazırlanan bu internet kampanyası 15 günde yaklaşık 900 bin kişi tarafından ziyaret edilmiş. Kamyanyanın asıl başarısı ise, sitenin sonunda yer alan “Yılbaşı için küçük hediye fikirleri” kısmında yer alan ürünlerde, 2008 Aralık ayının ilk yarısına göre %150'lik bir artış gerçekleşmiş. Ayrıca Google'da Arçelik2009.com arama sonuçları da “0”dan neredeyse 2500'e çıkmış.

İki yıl önce gerçekleşen bu başarılı kampanyanın ardından Arçelik uygulamayı biraz daha geliştirerek bu yıl da kullanıma sunmuş. Kampanya bu yıl “Sevdiklerinize ‘Mutlu Yıllar' demenin en eğlenceli yolu geri döndü” sloganını kullanıyor. Dört aşamadan oluşan uygulamada kullanıcılar tarafından yeni yıl konseptli bir mekan seçiliyor ardından da kişinin göndermek istediği mesajı yazacağı bir ekran geliyor. İsteyen kullanıcılar bu ekranda farklı animasyonlar da seçebiliyorlar. Son olarak gönderici ve alıcı ya da alıcıların e-posta adreslerinin de girilmesinin ardından “ATEŞLE” butonuna basarak havai fişek gösterisi gönderiliyor. İsteyen kullanıcılar gösterinin linkini kopyalayıp sosyal paylaşım sitelerinde de paylaşabiliyorlar. Linkin yayınlandığı bu son sayfada 2011 hediye önerileri butonu var. Bu butona basıldığında kullanıcılar markanın resmi sitesine yönlendiriliyor ve sevdikleri için dilerlerse hediye seçebiliyor ve online alışveriş yapabiliyorlar.

Uygulamayı kullanmak ücretsiz ve kullanıcılar diledikleri kadar mesajı diledikleri kadar kişiye gönderebiliyorlar. Kampanyanın en başarılı yönlerinden birisi son derece samimi bir dil ile hazırlanmış olması. Kullanıcı ile arasına bir mesafe koymuyor ve markaya bağlı olmasa dahi kullanıcılarda bir sempati oluşturuyor. Arçelik'in bu eğlenceli yeni yıl kutlama uygulaması bu yıl da bir öncekinde olduğu kadar başarılı olacak gibi görünüyor.

Yeni yılda Arçelik'in havai fişek uygulamasını kullanmak isteyenler için adres: www.arcelik2011.com
 









Bu reklam kampanyası ile ilgili yapılan yorumlar





berran tutlu

30.12.2010
bu harika bir gösteri


Bu reklam kampanyasına yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Kampanyası ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar Reklam.com.tr okurunun kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, yazı konuları ile ilgisiz, kişilk haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf 'lerle yazmanızı rica ederiz.
reklamın tek adresi