hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Haberleri



04.06.2015

Veri Kullanımı Markalara Güveni Azaltabilir



Veri Kullanımı Markalara Güveni Azaltabilir

Microsoft'un 13.000 kişi üzerinde yaptığı bir araştırmaya göre, tüketicilerin bilinçli olarak paylaştıkları bilgi ve markaların tüketiciler hakkında topladıkları bilgi miktarı arasında fark var.

Araştırmaya göre, kullanıcıların %57'si doğum tarihi ve adresi, %50'si de yaşı hakkında bilgi vermekte bir sakınca görmüyor. Tüketicilerin %61'i şahsi veri paylaşımı karşılığında nakit ödüller isterken, %59'u da veri paylaşımı karşılığında hizmet ve ürünler için puan toplanabilmesinin iyi olacağını düşünüyor.

Microsoft Advertising Büyük Britanya Genel Müdürü Owen Sagness'e göre, reklam ajansları ve markalar veri kullanımında sınırlara saygı göstermeli ve veriyi, tüketiciye anlamlı deneyimler sağlamak amacıyla sorumlu bir şekilde kullanmaya odaklanmalı. Veri kullanımı konusunda şeffaf olan (yani ne tür veriler topladığını ve bunları nasıl kullanacağını müşterilerle paylaşan) ve bu verileri toplamak için müşteri rızası arayan markalar daha sadık bir müşteri kitlesi edinebilecekler.
 









Bu reklam haberi ile ilgili yapılan yorumlar



Bu reklam haberiyle ilgili yorum bulunmamaktadır.

Bu reklam haberine yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Haberleri ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar reklam haber okurlarının kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr. veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, haber konuları ile ilgisiz, kişilk haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf 'lerle yazmanızı rica ederiz.
iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?