Partner bulma sitesi Match.com, 14 Şubat Sevgililer Günü'nün yaklaştığı şu günlerde, Starbucks'la anlaşarak "Starbucks'ta Buluşun" özelliğini kullanmaya başladı. Reklam, Match.com'da bir markayla ortaklaşa hazırlanan ilk özellik. Match.com üyeleri, özelliği kullanarak bir başka üyeye, adresin seçilebildiği bir Starbucks'ta buluşma davetiyesi gönderebiliyor.

Starbucks Global Pazarlama Müdürü, Starbucks'ın, insanların önemli anları paylaşmak için buluştukları bir mekan olarak düşünüldüğünü ve Sevgililer Günü'nün de, yeni önemli anları teşvik etmek için iyi bir fırsat olduğunu söyledi.

Match.com'un 3 milyondan fazla üyesi, "kahve içip sohbet etme"yi ilgi alanı olarak işaretlemiş ve toplam üyelerin üçte biri, bu faaliyeti ilk buluşma için tercih ettiklerini belirtmiş. Starbucks, Sevgililer Günü'nde menüsüne özel bir kek ve kahve porsiyonu eklemeyi de düşünüyor ve #StarbucksDate hashtagiyle de, kullanıcıların ilk buluşma fotoğraflarını sosyal medyaya yüklemelerini teşvik etmeye çalışacak.  

Arşiv

Etiketler