ABD'de her yıl 10.000 kişiyi öldüren ve bir cilt kanseri türü olan melanom hakkında farkındalık yaratmak amacıyla kurulan Mollie's Fund adlı vakıf, solaryumun melanom olma riskini artırdığını anlatmak için biraz rahatsız edici, biraz ilginç bir kampanya tasarlamış. "Ücretsiz Bronzlaşın" broşürleri dağıtarak ve mobil billboard reklamlarıyla insanlara ücretsiz bronzlaşma teklif eden bir kampanya tasarlanmış. Bronzlaşmak için yola çıkan insanlar, kilisede düzenlenen bir cenaze töreni mizanseniyle karşılaşmışlar. Ve tabutlarda da, kendi resimleri de dahil olmak üzere, ücretsiz bronzlaşmak için gelen diğer insanların resimlerini görmüşler. Katılımcıların bir bölümü, bir daha hayatta solaryumla ilgilenmeyeceklerini belirtmişler.

"Ücretsiz Bronzlaşın" broşür ve reklamlarıyla insanları bir cenaze töreni mizanseniyle karşılaştırma fikri, Area 23 (ABD) reklam ajansı tarafından düşünülmüş.  

Arşiv

Etiketler