Sinema reklamcılığı firması Screenvision, mobil etkileşim platformu Sito Mobile ile birlikte çalışarak Lynx Projesi adlı bir gerçek zamanlı reklam hedefleme projesi geliştirdi. Bu projeyle reklamverenler, film bittikten sonra akıllı telefon aracılığıyla izleyicilere özel reklam yapabilecek. Screenvision'ın bu projeyi şimdi hayata geçirme sebebiyse, yazın sinema salonlarının dolu olacağını tahmin etmesi.

Screenvision verilerine göre, sinema salonlarına en çok reklam veren sektörler televizyon programları, seyahat, sağlık ve güzellik sektörleriymiş. Yine firmanın elindeki verilere göre, sinema seyircisi sayısında yıllara göre keskin artışlar ve düşüşler görülmüyor ve bu da sektör açısından bir avantaj. Lynx Projesiyle yeni bir reklam hedefleme aracı kullanmaya başlayan firma, belirli kitlelere yönelik kampanyalar tasarlamayı planlıyor. Sito Mobil mobil veri yönetimi platformu ortaklığı ile sinemaya gelen izleyicilerin bilgilerine erişim sağlanarak, bu kişilere özel reklam hedeflemesi yapılması planlanıyor.

Firma, sinema reklamlarının başka hiçbir ekranın erişemeyeceği görünürlük oranına ulaştığını; çünkü sinema salonunda karanlıkta oturan insanların ekrana bakmaktan başka yapabileceği bir şey olmadığını, ayrıca sinema reklamlarının atlanamayacağını ifade ediyor.

Arşiv

Etiketler