Yaklaşık 650 milyon liralık cirosu ve 60 milyonluk izleyici sayısıyla, 2014 yılında altın çağını yaşayan sinema sektörü, sinema salonlarındaki reklam süreleri yüzünden seyircinin tepkisini alıyor.

Fragmanların dışında 6-7 dakika süren reklamların, 32 dakikaya çıkması, sinema izleyicisine isyan ettirdi. Film değil reklam izliyoruz diye şikayette bulunan halka Mars Sinema Group Yönetim Kurulu Başkanı Muzaffer Yıldırım cevap verdi; Dünya standartlarına göre reklam süresi koyulduğunu dile getiren Yıldırım, durumun Türkiye'ye özel olmadığını vurguladı. Reklam olmadan sinema sektörünün büyümesinin zor olduğunu dile getiren başkan, reklamın önemine dikkat çekti.

Muzaffer Yıldırım'dan gelen açıklamalara göre, sinema salonlarındaki reklam sürelerinin azalmayacağı düşünülmeye başlandı.

Arşiv

Etiketler