Publicis Türkiye Reklam Ajansı daha yeşil bir dünya için önemli bir projeye imza attı . Yeni yıl kutlaması için belirlediği bütçeyi TEMA Vakfı ile fidan dikmek için kullanacağını açıkladı.

Ajans fidan dikmenin önemini vurgulamak için Ajans personellerinden birinin yılbaşı ağacı olmasına karar vererek, “Yılbaşı ağacı süslemeyelim, ağaç dikelim” Mesajını veriyor

PublicisTurkiyeAgacOluyor.com sitesine giriyorsunuz ve ağaç olmasını istediğiniz Ajans personelini için oy veriyorsunuz .

Listede Ajans üst yönetimi dahil herkes var. En çok oy verilen ajans çalışanı yılbaşı ağacı gibi süslenip, videosu da internette yayınlanacak. Projeye katkıda bulunmak isterseniz siteye girip oy verin.

\"\"

 

 \"\"

Arşiv

Etiketler