hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Haberleri



01.06.2015

Köpeğiniz Pirelerle Frontline Gibi Savaşamaz



Köpeğiniz Pirelerle Frontline Gibi Savaşamaz

Köpekleri pire sorununa karşı koruyan Frontline ürünlerinin Saatchi & Saatchi-New York reklam ajansı tarafından hazırlanan son reklamında, "Keşke köpeğiniz pirelere karşı kendisi savaşabilseydi" denmiş ve reklamdan anladığımız kadarıyla bu söz hiç de mecazi bir anlamda kullanılmamış.

Sağlık gibi bazı sektörlerde çok yaratıcı ve farklı reklamlar düşünmek aslında biraz zor bir iş. Mesela bizim televizyonlarımızda zaman zaman çıkan diş macunu reklamlarını düşünün, hepsi neredeyse aynıdır. Veya otomobil reklamlarını düşünün, ya güzel yollarda araba öyle sürülüp gider veya "Trafiğe kapalı alanda profesyonel sürücüyle çekilmiştir, kendiniz denemeyin" uyarısıyla çeşitli atraksiyonlar yapılır. Bu açıdan bakarsak, Frontline reklamı hem orijinal hem eğlenceli bir reklam olmuş.

Reklamın ismi de "Fight like a LGM". LGM popüler kültürde Little Green Men demektir ve bu da "küçük yeşil adamlar" anlamına gelir ve Marslılar için kullanılır. Burada firma bu popüler kültür öğesini de kendi markası ve pazarlama hamlesi için başka türlü küçük yeşil adamlara dönüştürmüş.

 











Bu reklam haberi ile ilgili yapılan yorumlar



Bu reklam haberiyle ilgili yorum bulunmamaktadır.

Bu reklam haberine yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Haberleri ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar reklam haber okurlarının kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr. veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, haber konuları ile ilgisiz, kişilk haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf 'lerle yazmanızı rica ederiz.
iç sayfa bitişi
reklamın tek adresi