hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Reklam Haberleri



22.05.2015

Dijital Reklamcılıkta Veri Sorunu Var



Dijital Reklamcılıkta Veri Sorunu Var

Veri, dijital reklamcılık için artık altın değerinde ve dijital kampanyaların temel ayaklarından birini oluşturuyor. Ama dijital reklam kampanyaları için gerekli verinin doğru biçimde temin edilmesi konusunda firmalar sorunlar yaşıyor.

Kraft, bir süre önce üçüncü taraf veri kullanarak kadın tüketicileri hedeflemiş ve kendilerine sağlanan verinin doğruluk oranının %50 olduğunu görmüş. Bir başka kampanyada "trendy" kadınları hedeflemeye çalışan firma, trendy kadın kategorisini oluşturan verinin temelinde, son 6 ay içinde bir pahalı mobilya mağazası websitesini ziyaret eden kadınların bulunduğunu görmüş.

Kraft Gıda Medya, Veri ve MİY Departmanı Başkan Yardımcısı, üçüncü taraflardan sağlanan verinin hem kalite hem de yakın zamanda elde edilmiş olma açısından sorunlu olduğunu, tüketicilerin belirli bir kategoriye alınması için ne yapmış olmaları gerektiği incelendikten sonra verilerin kullanılması gerektiğini iafde ediyor.
 









Bu reklam haberi ile ilgili yapılan yorumlar



Bu reklam haberiyle ilgili yorum bulunmamaktadır.

Bu reklam haberine yorum yap



E-Posta Adresiniz



Adınız Soyadınız



Mesajınız



Güvenlik Kodu





Reklam Haberleri ile ilgili ziyaretçilerin yaptığı yorumlar reklam haber okurlarının kendi görüşleridir, bu yorumlardan reklam.com.tr. veya bağlı bulunduğu firma sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret içeren, haber konuları ile ilgisiz, kişilk haklarına saldıran, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun olmayan yorumlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Yorumlarınızı 'küçük harf 'lerle yazmanızı rica ederiz.
iç sayfa bitişi
reklamın tek adresi