İçecek sektörünün dev ismi Coca Coca, eşcinsel bir evliliğe ait karenin yayınlandığı son reklam filmi ile eşcinsel evliliğe olumlu baktığını mı hissettiriyor?

Avrupa'nın birçok ülkesinde yayınlanan reklam filmi, birbirinden farklı karelerden oluşuyor. Her reklam filminde mutluluğu vurgulamak isteyen Coca Cola, ‘Reasons to Believe' adlı son kampanyasıyla tükticisinin karşısına çıktı. Hemen hemen tüm avrupa şehirlerinde yayınlanan reklam filmi, Eşcinsel evliliğin yasak olduğu bazı şehirlerde kesilerek de olsa yayınlandı.

LGBT toplulukları (eşcinsel hareket topluluğu) tarafından yeterince cesur olmadığı için eleştirilen Coca Cola, eşcinsel evliliğin yasak olduğu Avrupa ülkelerindeki reklamlarda, bazı kareleri kaldırmak zorunda kaldıkları açıklaması geldi.  

Arşiv

Etiketler