Campaign Türkiye'nin internet sitesinde, 2013 yılının en çok okunan haberleri belirlendi.

Fransız su markası Evian'ın, sosyal medyada büyük ilgi gören reklamından sonra, sosyal medya için yaptığı ‘Baby and Me' isimli uygulaması herkesin dikkatini çekmeyi başarmıştı. Fotoğraflarını yükleyen kullanıcılara, bebeklik fotoğrafı çıkaran uygulama, yılın en çok okunan haberleri arasına girdi. En çok dikkat çeken uygulamalardan biri de Coca Cola'dan geldi. İsme özel hazırladığı Coca Cola ambalajlarıyla ilgi çeken dev marka, en çok okunan bir diğer haber oldu. Amerika'nın en köklü bisküvisi Oreo'nun Türkiye'de de satışa çıkacağını duyuran haber, yine 2013'ün en çok okunanları arasındaydı.Bu sıralamada, Mavi Jeans için kameralar karşısına geçen top model Adriana Lima da yer alıyor.  

Arşiv

Etiketler